شرایط و قوانین و استفاده از خدمات وبسایت کاشان یاب

لطفاً قبل از درج آگهی کسب و کار و استفاده از امکانات و خدمات وبسایت کاشان یاب ، شرایط و قوانین وبسایت رو مطالعه فرمایید.

مسئولیت همه محتویات که در پنل کسب و کار قرار داده می شود شامل عکس و فیلم و اطلاعات در مورد ساعات کاری  و محصولات و تمام آنچه را که در پنل کسب و کار توسط صاحب آگهی ثبت می شود بر عهده شخص صاحب کسب و کار  می باشد و شخص آگهی دهنده ، می تواند تا قبل از تایید آگهی توسط مدیر وبسایت ، اطلاعات نادرست و نامربوط را اصلاح کرده و دوباره ثبت کند و یا در آینده با توجه به مسائلی که می تواند برای صاحب آگهی کسب و کار رخ دهد ، از جمله ، تغییر مکان کسب و کار ، تغییر اطلاعات تماس و درج تصاویر بیشتر ، به راحتی می تواند اقدام به ویرایش آگهی کسب و کار خود گردد.

اطلاعات حساب کاربری :  آگهی دهنده باید به صورت صحیح اطلاعات حساب کاربری ( نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس و آدرس و ….. ) را در صفحه حساب کاربری خود درج کند ، تا مشکلی در خصوص ثبت و ویرایش اطلاعات در آینده برای شخص آگهی دهنده پیش نیاد.

آگهی ناقص و یا اشتباه ثبت شده : آگهی های کسب و کاری که ناقص و یا شامل اطلاعات غلط می باشند ، توسط وبسایت تایید نخواهند شد ، و ناقص بودن اطلاعات آگهی موجب سردرگمی و بی اعتنایی کاربر به آگهی کسب و کار شما خواهد شد. در همین خصوص کاشان یاب تا حدودی صحت و درستی اطلاعات ثبت شده را بررسی خواهد کرد.

تغییر اطلاعات آگهی توسط مدیر وبسایت : در صورت عدم رعایت قوانین جمهوری الامی ایران در درج مطالب ، عکس و یا فیلم ویدیویی آگهی و یا محتویات درج شده در آگهی ، کاشان یاب مختار است مطالب ، عکس ، فیلم و …. را از وبسایت حذف نموده و یا در صورت صلاحیت مطالب و یا تصاویر و ویدیو مناسب تری را جایگزین کند و یا اینکه برای رفع این مشکل با شما تماس حاصل نماید.

عدم تمدید آگهی کسب و کار : عدم تمدید آگهی کسب و کار توسط صاحب کسب و کار ، می تواند به منزله حذف آگهی توسط مدیران وبسایت کاشان یاب ، بینجامد ، و نتیجه حذف آگهی توسط وبسایت ، حذف آمار بازدید از آگهی شما و نظرات و  کلیه اطلاعات درج شده در صفحه آگهی می شود و آگهی از دسته مورد نظر نیز حذف خواهد شد و رتبه و ارزش شما در بین کسب و کار های مشابه از دست خواهد رفت. و در صورتی که آگهی دوباره در سایت درج شود ، آمار بازدید و کلیه اطلاعات آگهی حذف خواهد شد ، کاشان یاب ظرف مدت یک هفته به آگهی دهنده ، فرصت تمدید خواهد داد در صورتی که در این بازه زمانی آگهی تمدید شود  ، اطلاعات و آمار بازدید آگهی حفظ خواهد شد .                                                       ( هزینه تمدید آگهی  ، کمتر از ثبت آگهی خواهد بود )

آگهی های غیر مجاز :

هر نوع آگهی سیاسی ، اجتماعی یا مذهبی ( مانند انجمن ها ، عزاداری و انتخابات …) که جنبه تبلیغاتی و تجاری داشته نداشته باشد.

  • نصب آنتن ماهواره ای و کسب و کارهای مشابه این حرفه
  • برنامه و یا آموزش های Hack  یا اکانت VPN  و Crack  و یا شکستن قفل از این جمله موارد
  • فروش برنامه های نرم افزاری و یا کتاب های فاقد مجوز قانونی
  • آگهی شبکه های هرمی و یا مباحثی شامل پولدار شدن و مانند آن
  • هر نوع مسابقه و یا قرعه کشی با جایزه و بدون جایزه
  • فروش و تبلیغ مکمل های ورزشی
  • هر نوع آگهی مرتبط با سیگار یا ترک اعتیاد
  • آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاده می شود.

نکاتی که باید در هنگام استفاده از خدمات کاشان یاب به آن های توجه شود به شرح ذیل می باشد :

  1. کاشان یاب یک سایت خدماتی و تبلیغاتی می باشد و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  2. آگهی دهنده در قبال آگهی کسب  و کار خود مسئول و متعهد می باشد و انتشار هرگونه آگهی که موجب خسارت معنوی و مادی برای شخص و یا اشخاص گردد ، پیگرد قانونی آن مستقیماً متوجه سفارش دهنده آگهی خواهد بود.
  3. ثبت آگهی کسب و کار در وبسایت کاشان یاب ، فقط از طریق وبسایت و مراجعه به  دفتر کاشان یاب و یا ثبت از طریق تلگرام و ارتباط با مدیر وبسایت کاشان یاب ، به نشانی kashanyab_admin می باشد و  در صورت اینکه آگهی توسط واسط و یا شخصی دیگر بنا به مسائل مختلف در کاشان یاب ، ثبت شود ، کاشان یاب مسئولیتی در این باره نخواهد داشت ، پس فقط از طریق راه های اشاره شده برای ثبت آگهی استفاده نمایید.
  4. ثبت نام و درج اگهی کسب و کار و یا پرداخت وجه آگهی توسط آگهی دهنده به منزله قبول و تایید تمامی قوانین و شرایط کاشان یاب است.
  5. وجه واریز شده به حساب کاشان یاب ، جهت بهرمندی از خدمات کاشان یاب بوده و تحت هیچ شرایطی عودت نخواهد شد.

نحوه و زمان ثبت آگهی به چه روشی است ؟

تعهد ما به شما تایید آگهی ها در کمتر از یک روز کاری و ارائه خدمات و پشتیبانی به شما آگهی دهنده محترم می باشد و در مواردی حتی کمتر از یک ساعت آگهی کسب و کار شما تایید خواهد شد ، اگر آگهی کسب و کار شما بعد از ۴۸ ساعت مورد تایید واقع نشد بعد از اطمینان محتوای آگهی با قوانین و مقررات سایت با ما تماس بگیرید.

چرا نباید آگهی تکراری (عنوان آگهی و محتوی تکراری) سفارش دهیم؟

نکته : تکرار یک آگهی در دسته بندی مشابه یا غیر مرتبط نه تنها موجب عدم تایید آگهی کسب و کار شما می گردد ، بلکه به فرض آگهی توسط ما تایید شد اما در بین آگهی های مشابه دیگر و موتور های جستجو آگهی شما کاهش رتبه خواهد داشت و مشاهده نخواهد شد ، پس برای بهتر دیده شد کسب و کار خودتون ، عنوان و محتوای تکراری استفاده نکنید.

کدام سرویس تبلیغاتی برای کسب و کار من مناسب است؟  ( برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری )

در کاشان یاب سرویس های تبلیغاتی متعددی وجود دارد ، از جمله :

آگهی های ویــــژه : پس از اینکه شما آگهی خود را ثبت کردید می توانید از صفحه تماس با ما درخواست آگهی ویژه شدن را بدهید ، بدین وسیله آگهی شما ، در صفحه اصلی وبسایت نمایش داده می شود لازم به ذکر است که تعداد اگهی های ویژه در صفحه اصلی وبسایت محدود می باشد. تا آگهی کسب و کار شما ، به راحتی و آسانی نسبت به دیگر آگهی ها و کسب و کار های مشابه دید شود.

بنرهای تبلیغاتی در دسته های مشاغل :یکی از راه های دیگر برای تبلیغ کسب و کار خودتون ، متمایز بودن کسب و کار شما نسبت به دیگر کسب و کار های مشابه و رقبا می باشد ، توسط این ویژگی می توانید بنر تبلیغاتی ( بنر تبلیغاتی توسط وبسایت کاشان یاب و یا توسط خودتان می تواند طراحی شود ) خود را در دسته مشاغل مربوط به خود در بالاترین نقطه ، قرار دهید . لازم به ذکر است تعداد ، بنرهای تبلیغاتی مربوط به هر صنف ۴ عدد می باشد.

به طور مثال : شما در زمینه مبلمان ، فعالیت می کنید ، وآگهی شما در دسته (دکوراسیون و مبلمان) در بین ۴۰ آگهی مبلمان دیگر قرار گرفته است، در همین راستا کاشان یاب بنر های تبلیغاتی را در نظر گرفته است تا شما را متمایز از دیگر آگهی های مشابه در دسته خود قرار دهد ، توسط این ویژگی می توانید ( تخفیفات و جشنواره های فروش خود را به مخاطبان وبسایت ) اطلاع رسانی کنید و موجب بازدید آگهی و کسب و کار خود شوید.
نکته : در هر دسته بندی به طور مثال دکوراسیون و مبلمان ( تنها ۴ عدد بنر تبلیغاتی درج می شود ) و یا  در صورت این که بخواهید سایز بنر تبلیغاتی شما بزرگ تر باشد ، با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات در کلیه آگهی های کسب و کار : بدین منظور آگهی شما در قالب بنر تبلیغاتی ، در کلیه صفحات آگهی ها نمایش داده خواهد شد .

تبلیغات در صفحه اصلی وبسایت ( مکان ویژه ): اگر کسب و کار خود را تازه به راه انداخته اید و یا فروش با تخفیف ویژه و جشنواره فروش و یا خدمات دیگر را دارید ، کاشان یاب مکان بسیار خوبی را در همین راستا در صفحه اصلی سایت برای شما در نظر گرفته است . که از لحاظ نمایش به کاربران و بازدید ، مکان فوق العاده ای می باشد.

  • کاشان یاب مجاز است در هر زمان نسبت به تغییر و یا اصلاح قوانین و شرایط خود اقدام نماید.

آگهی کسب و کار شما و تبلیغ مشاغل شما ، نه تنها در وبسایت درج خواهد شد ، بلکه در موتور های جستجو از قبیل گوگل  ، اپلیکیشن اندروید ، و ایمیل و شبکه های اجتماعی به دیگران معرفی خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بنرهای تبلیغاتی و یا آگهی ویژه و یا خدمات دیگر …. ، از قیبل سرویس های فروش محصولات و کپن تخفیف به مشتریان و تبلیغ توسط شبکه ای اجتماعی ، پیامکی ، ایمیلی ، کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

 |  هدف وبسایت کاشان یاب ، معرفی، تبلیغ و رشد کسب وکار شما می باشد |

کاشان یاب – بانک هوشمند مشاغل و کاریابی کاشان

 

لطفاً امتیاز خود را درباره این آگهی ثبت نمایید: