سرویس ها و خدمات تبلیغاتی وبسایت کاشان یاب

به مناسبت افتتاحیه وبسایت ، هزینه های سرویس های تبلیغاتی همراه با تخفیف ویژه می باشد و در آینده قیمت ها نیز تغییر خواهند کرد

کدام سرویس تبلیغاتی برای کسب و کار من مناسب است؟  ( شما می توانید با توجه به توضیحات ارائه شده ، سرویس تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید.)

آگهی های ویــــژه : پس از اینکه آگهی خود را ثبت کردید می توانید از صفحه تماس با ما  و یا از طریق تلگرام درخواست آگهی ویژه شدن را بدهید ، بدین وسیله آگهی شما ، در صفحه اصلی وبسایت نمایش داده می شود لازم به ذکر است که تعداد اگهی های ویژه در صفحه اصلی وبسایت محدود می باشد. تا آگهی کسب و کار شما ، به راحتی و آسانی نسبت به دیگر آگهی ها و کسب و کار های مشابه دیده شود و طبیعتاً جلب توجه بیشتری نسبت به دیگر کسب و کار ها داشته باشید.  * در ضمن آگهی های ویژه ، برچسب آگهی ویژه نیز روی آن درج میشود * برای مشاهده آگهی های ویژه به صفحه اصلی ، به قسمت پایین سایت مراجعه کنید.

[table id=1 /]

بنرهای تبلیغاتی در دسته های مشاغل :یکی از راه های دیگر برای تبلیغ کسب و کار ، متمایز بودن کسب و کار شما نسبت به دیگر کسب و کار های مشابه و رقبا می باشد ، توسط این ویژگی می توانید بنر تبلیغاتی ( بنر تبلیغاتی توسط وبسایت کاشان یاب و یا توسط خودتان می تواند طراحی شود ) خود را در دسته مشاغل مربوط به کسب و کار خود در بالاترین نقطه ، قرار دهید . لازم به ذکر است تعداد ، بنرهای تبلیغاتی مربوط به هر صنف ۴ عدد می باشد. ( بنر های تبلیغاتی جلوه بسیار خوبی برای تبلیغات نیز دارند )

به طور مثال : شما در زمینه غذا و رستوران ، فعالیت می کنید ، وآگهی شما در دسته (غذا و رستوران ) در بین ۴۰ آگهی کسب و کار غذا و رستوران دیگر قرار گرفته است، در همین راستا کاشان یاب بنر های تبلیغاتی را در نظر گرفته است تا شما را متمایز از دیگر آگهی های مشابه در دسته خود قرار دهد ، توسط این ویژگی می توانید ( بالاتر از دیگر آگهی ها قرار بگیرید ، و اولین کسب و کاری باشید که توسط مخاطبان دیده می شوید ، همچنین می توانید تبلیغات خود از جمله تخفیفات و جشنواره های فروش و خدماتتون رو در قالب بنر به نمایش بگذارید) و موجب بازدید آگهی و کسب و کار خود شوید.
نکته : در هر دسته بندی به طور مثال دکوراسیون و مبلمان ( تنها ۴ عدد بنر تبلیغاتی درج می شود ) و یا  در صورت این که بخواهید سایز بنر تبلیغاتی شما بزرگ تر باشد ، با ما تماس حاصل نمایید.

دسته های مشاغل از لیست مشاغل قابل مشاهده است.

[table id=3 /]

* برای طراحی بنر با محتویات دلخواه شما  و با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

تبلیغات در کلیه آگهی های کسب و کار : بدین منظور آگهی شما در قالب بنر تبلیغاتی ، در کلیه صفحات آگهی ها نمایش داده خواهد شد . و کسب و کار شما دید فراگیر خواهد داشت.

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

[table id=5 /]

تبلیغات در صفحه اصلی وبسایت ( مکان ویژه ): اگر کسب و کار خود را تازه به راه انداخته اید و یا فروش با تخفیف ویژه و جشنواره فروش و یا خدمات دیگر را دارید ، کاشان یاب مکان بسیار خوبی را در همین راستا در صفحه اصلی سایت برای شما در نظر گرفته است . که از لحاظ نمایش به کاربران و جلب توجه، مکان فوق العاده ای می باشد.

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

  • لازم به ذکر می باشد که آگهی و تبلیغ کسب و کار شما ، نه تنها در وبسایت کاشان یاب ، بلکه به خوبی در موتورهای جستجو (گوگل و…) ثبت خواهند شد و توسط ایمیل و شبکه های اجتماعی و پیام کوتاه  و تبلیغات در سطح شهر به دیگران معرفی خواهند شد.
  • بنر های تبلیغاتی واقع درمجموعه ها و آگهی های ویژه در صفحه اصلی وبسایت و لیست مشاغل، بالاتر و در معرض دید بیشتری نسبت به دیگر آگهی ها قرار دارد ، و طبیعتاً بازدید کننده و جلب توجه  بیشتری خواهد داشت
  • پیشنهاد کاشان یاب : اگر کسب و کار خود را به تازگی به راه انداخته اید  و می خواهید مورد بازدید و معرفی قرار بگیرید و یا بازدید بیشتری نسبت به دیگر کسب و کار ها و کسب و کار های مشابه داشته باشید ، و یا اینکه تخفیف و یا شرایط ویژه فروش به مدت محدود دارید ، می توانید از سرویس های تبلیغاتی ( آگهی ویـــــژه و یا تبلیغات در کلیه آگهی های کسب و کار ) استفاده نمایید.
  • برای استفاده از سرویس های تبلیغاتی و همچنین راهکار های تبلیغاتی و راهنمایی انتخاب سرویس تبلیغاتی ، با شماره ۰۹۲۱۷۰۳۵۶۵۲ تماس حاصل نمایید ،  و یا به صورت مستقیم از طریق تلگرام ، با پشتیبان وبسایت ارتباط حاصل نمایید

کاشان یاب – بانک هوشمند مشاغل و کاریابی کاشان

لطفاً امتیاز خود را درباره این آگهی ثبت نمایید: